ШКОЛА №100 ЦЕ – 21 клас:

школа І ступеню - 8 класів – 197 учнів,
школа ІІ ступеню - 10 класів – 211 учнів,
школа ІІІ ступеню - 3 класи – 77 учнів.

/Files/images/l_child.jpg/Files/images/l_people.jpg

ШКОЛА №100 ЦЕ – 44 КВАЛІФІКОВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКА:
„УЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ” – 8.
„СТАРШИЙ УЧИТЕЛЬ” – 5.
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ „СПЕЦІАЛІСТ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ” – 18.
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ „СПЕЦІАЛІСТ ПЕРШОЇ КАТЕГОРІЇ” – 16.
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ „СПЕЦІАЛІСТ ДРУГОЇ КАТЕГОРІЇ” – 5.
УЧИТЕЛІ-ВИПУСКНИКИ ШКОЛИ – 14.
НАГОРОДЖЕНО ЗНАЧКОМ "Відмінник народної освіти України" – 5 УЧИТЕЛІВ.
НАГОРОДЖЕНО Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України – 8 УЧИТЕЛІВ.
99% ПЕДПРАЦІВНИКІВ НАГОРОДЖЕНІ ГРАМОТАМИ РАЙОННОГО І МІСЬКОГО РІВНІВ.

Педагоги школи беруть участь і стають переможцями у районних, обласних, всеукраїнських конкурсах:
1999 рік – Стрельнікова І.М. – переможець Всеукраїнського конкурсу „Класний керівник: крок у XXI століття”.
2000 рік – Бочина З.К – переможець обласного конкурсу „Класний керівник:крок у XXI століття”.
2003 рік – Колесникова О.В. – фіналіст міського конкурсу „Учитель року 2003”.
2004 рік – Хвостіченко В.В. - фіналіст міського конкурсу „Учитель року 2004”.
2005 рік – Ніколаєва О.М. - фіналіст міського конкурсу „Учитель року 2005”.
2006 рік – Морозова В.О. – переможець районного конкурсу "Класний керівник 2006".
2007 рік – Віноградова С.Б. – переможець районного конкурсу "Класний керівник 2007".
2008 рік – Кузнєцова С.М. – переможець районного конкурсу "Учитель року 2008".
2009 рік - Перепелиця С.О. - переможець районного конкурсу "Класний керівник 2009"
Шевцова Н.В. - переможець обласного конкурсу "Шкільний бібліотекар року 2009"
2010 рік - Китиченко С.О. - переможець районного конкурсу "Учитель року - 2010"

Місія:

Створення в навчальному закладі конструктивного вітапростору з метою формування успішної особистості, здатної до розбудови себе і соціуму.Надання дітям і дорослим можливості самовдосконалення, розвитку в процесі навчальної і професійної діяльності та міжособистісного спілкування.

Цінності:

• Природність і культуровідповідність шкільного середовища; • Ставлення до дитини як до суб’єкта власного розвитку;• Взаємоповага;• Національна, релігійна, світоглядна толерантність;• Відповідальність за власні дії.• Пріоритет прав дитини й дорослого на вибір власного позитивного пошуку шляху в житті, засобів навчання і викладання;
• Пріоритет індивідуальних особливостей учнів і вчителів при організації навчально-виховного процесу;
• Атмосфера прийняття і довіри, повага до іншого;
• Унікальність і значимість спільного проживання «тут», «зараз».

Головна мета:

• Виховання школяра як громадянина України вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості;• Формування рівня соціальної зрілості учнів, достатнього для забезпечення їхньої автономності, самостійності в різних сферах життя;• Допомога учням в оволодіння технологіями життєтворчості, створення умов для розкриття потенціалу самопізнання, самооцінки, само програмування, самоактуалізації, саморегуляції, самореалізації, самоконтролю, інтеграції до соціокультурного простору;• Збереження й зміцнення морального і фізичного здоров’я школярів.• Виховання школяра як громадянина України вільної, демократичної життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;
• Допомога учням в отриманні ґрунтовної освіти;
• Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування інтересів і потреб;
• Зберігання і зміцнення морального і фізичного здоров’я школярів;
• Допомога учням у вирішенні життєвих проблем і створення можливостей для успішної діяльності у сферах «людина-людина», «людина-знак», «людина-природа», "знакова система".

Життєве кредо педколективу:

• Навчання та виховання повинні освітлюватися високою метою. Такою метою, мірою всіх речей є людина, особистість. Тому, зі всіх показників оцінки школи головним слід вважати в ній людини. Школа успішна, якщо в ній добре кожній дитині й кожному дорослому;• Виховання та навчання ефективні там, де є постійна зацікавленість дорослих у дитині. Для педагога особистість учня – головна цінність і головний об’єкт його турботи;• Навчання та виховання взаємопов’язані. Навчаючи, виховувати, виховуючи, навчати – у цьому цілісність навчально-виховного процесу;• Навчання та виховання – це взаємодія педагога й учня, засноване на взаєморозумінні, це творча співдружність однодумців;• Творчість учителя – найважливіша ознака педагогічної культури;• Виховання ефективне, якщо воно системне;• Головним інструментом виховання є колектив школи, що діє на демократичних і гуманістичних засадах, що представляє собою союз дітей і дорослих, об’єднаних загальною метою, діяльністю, відповідальністю. • Школа, що орієнтується на особистість, означає допомогу дитині в розкритті її здібностей, які можуть забезпечити їй можливість справлятися з власним життям, бути в ньому успішним;
• Першочерговим є не «озброєння знаннями», не «оволодіння вміннями», а становлення людини як особистості, як суверенного, творчого суб’єкта;
• У школі діють унікальні особистості – діти і дорослі, вони разом створюють освітнє середовище, розвиток кожного із них залежить від того, наскільки багате це середовище;
• Особистісно-орієнтоване навчання і виховання можна визначити як направлену на розвиток особистості, спеціально організовану взаємодію дітей і дорослих.

Профільне навчання:

У 10-11 класах воно орієнтоване на особистість учнів, задоволення їх інтересів, потреб, розвитку здібностей у тій сфері діяльності, з якою у них пов’язаний вибір майбутньої професії.У 10,11 фізико-математичних класах передбачені додаткові предмети: спецкурси з математики, креслення, професійного навчання (оператор ЕОМ), які сприяють розширенню і поглибленню змісту технічних дисциплін, посиленню їх практичної спрямованості.
У 10,11 хіміко-біологічних класах додаткові години використані на біологію, хімію, загальну генетику, фітотерапію, основи прикладної хімії, основи органічної хімії, пов’язаної з використанням хімічних та біологічних знань для формування стійкого інтересу до предметів природничого циклу.
У 10,11 класах художньо-естетичного профілю додатковий час на поглиблене вивчення предметів використано на основи естетики, композицію, декоративно-прикладне мистецтво, дизайн, малюнок та живопис, художню працю, художню культуру. Профільність навчання визначається з урахуванням освітніх потреб учнів, кадрових можливостей і матеріальної бази школи, соціокультурного і виробничого середовища, перспектив здобуття подальшої освіти випускниками школи. Профільне вивчення ряду предметів забезпечує належний рівень підготовки випускників школи до вступу у вищі навчальні заклади. У 2007 році 88,8 % випускників стали студентами ВНЗ III-IV рівнів акредитації. У навчальній та виховній роботі педагогічний колектив школи використовує інноваційні технології: технології розвитку критичного мислення – вироблення вміння критично ставитись до обставин, порівнювати альтернативні точки зору та приймати зважені рішення; технології створення ситуації успіху, які надають дітям змогу відчути радість праці, радість успіху, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності; технології формування творчої особистості, сутність яких - формувати цільові мотиви, прищеплювати навички, завдяки яким людина може самостійно керувати своєю активністю; технології організації групової діяльності школярів тобто розвитку дитини, як суб’єкта діяльності при роботі в малих групах, об’єднаних загальною метою при опосередкованому керівництві вчителем, в співпраці з учнями і вчителями; проектні технології – розвиток пізнавальних навичок учнів, критичного мислення, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі; технологі] педагогіки співпраці (за В.А. Караковським), впровадження якої створює умови для виховання кращих моральних якостей особистості, для закріплення вмінь встановлювати доброзичливі взаємовідносини в процесі колективних творчих справ, жити, творити в колективі.

Кiлькiсть переглядiв: 815

Коментарi

  • Abhay

    2013-09-06 20:04:04

    Got it! Thanks a lot again for henpilg me out! http://ydogqdqwfhr.com [url=http://epuyxlhzss.com]epuyxlhzss[/url] [link=http://ayvopch.com]ayvopch[/link]...

  • Ukey

    2013-08-29 00:01:06

    This forum needed shnkiag up and you've just done that. Great post!...

  • Babak

    2013-08-26 16:13:17

    Haahaahh. I'm not too bright today. Great post! http://mmkbzwxouh.com [url=http://quqwgtnuo.com]quqwgtnuo[/url] [link=http://vvkcbhh.com]vvkcbhh[/link]...

  • Nahuel

    2013-08-25 05:36:58

    Always the best content from these prgidoious writers....

  • Daniel

    2013-08-24 08:13:54

    That's a smart way of thnnkiig about it....

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.